وزیر تعاون چهار میلیارد تومان به تکمیل سرای سالمندان بروجن کمک کرد

شهرکرد- ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان بازدید از سرای شبانه‌روزی سالمندان شهر بروجن برای تکمیل طرح عمرانی تالار این مجموعه چهار میلیارد تومان اعتبار کمک کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید صولت مرتضوی روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان بروجن که استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده بروجن و جمعی از مسوولان حضور داشتند از کانون جهاندیدگان سرای مهر سالمندان و مجموعه شبانه‌روزی سالمندان شهر بروجن بازدید و با اهدای گل از سالمندان حاضر در این ۲ مجموعه دلجویی کرد.

وی همچنین از تالار نیمه کار سالمندان بروجن نیز بازدید کرد و تامین چهار میلیارد تومان برای تکمیل این مجموعه که با کمک خیران در حال حاضر از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شده است را عهده دار شد.

فرماندار بروجن نیز در این بازدید اظهار داشت:پیش‌بینی می‌شود برای تکمیل این طرح هشت میلیارد تومان در بخش های تاسیسات، آسانسور برق و سیستم درب نیاز باشد.

فتاح کرمی افزود: تاکنون برای این طرح پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایرنا، سیدصولت مرتضوی در سفری سه روزه به استان چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه در شهرستان بروجن حضور یافت و پس ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهر، سفر کاری خود به شهرستان را آغاز کرد.

بازدید از سرای سالمندان، بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در قطب صنعتی بروجن، بازدید از ورزشگاه کارگران و بازدید از نخستین شرکت تعاونی مسکن کارگری کشور از مهمترین محورهای سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha