توجه به نتیجه‌گرایی، ضرورت ارتقای کشتی در استان اصفهان است

اصفهان - ایرنا - دبیر فدراسیون کشتی گفت: توجه به نتیجه گرایی ضرورت ارتقای کشتی در استان اصفهان است و رییس جدید این هیات باید در چهار سال پیش رو به این مهم عنایت ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم مهربان روز پنجشنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان اصفهان افزود: تمرکز هیات کشتی استان اصفهان در چهار ساله پیش رو باید بر نتیجه گرایی و آموزش باشد تا ارتقای این مجموعه حاصل شود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از چهره‌های مطرح کشتی همچون رسول جزینی از دیگر ضروریات کشتی در استان اصفهان به شمار می رود.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان نیز در این جلسه گفت: علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی به دلیل بیماری و عمل جراحی نتوانست در این مجمع حضور یابد.

جواد محمدی با بیان اینکه انتظارات ما از کشتی گیران بیش از وضعیت فعلیست افزود: کشتی ورزش اول کشور در میدان‌های مختلف سبب ساز افتخارآفرینی کشورمان شده است اما باید این مهم با حضور نمایندگان استان افزایش دهد.

به گزارش ایرنا، در این مجمع انتخاباتی، مصطفی میرزایی به عنوان تنها نامزد با کسب ٢۶ رای و صد در صد آرا برای چهار سال برای ریاست هیات کشتی استان انتخاب شد.

وی در این باره گفت: برای ارتقای کشتی باید دست به دست هم دهیم و پای کار بیاییم.

رییس هیات استان تصریح کرد: سال ٩٧ حدود یک هزار و ۶۵٠ کشتی گیر در این دیار فعالیت داشتند که این رقم اکنون به بالغ بر ٩ هزار نفر رسیده است.

در این مجمع انتخاباتی همچنین فهیمه الیکی، محسن نوروزی، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، اکبر پاکزاد و سمیه محمودی به ترتیب به عنوان نایب رییس، خزانه دار و سه عضو هیات رییسه با کسب آرا برگزیده شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha