۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85149984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هدف فدراسیون کشتی افزایش تعداد مدال‌ها در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است

اصفهان - ایرنا - دبیر فدراسیون کشتی کشور گفت: هدف ما بهبود عملکرد کشتی‌گیران و افزایش تعداد مدال‌های کسب شده این رشته در المپیک ۲۰۲۴ پاریس نسبت به المپیک گذشته است.

ابراهیم مهربان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اصفهان افزود: با حضور علیرضا دبیر بعنوان ریاست فدراسیون کشتی، رویکرد و هدف این مجموعه به سمت کسب مدال طلای المپیک رفته است، بنابراین به کمتر از این مهم راضی نخواهیم بود.

وی اضافه کرد: این دیدگاه رییس فدراسیون به سایر زیرمجموعه‌ها نیز تسری یافته است و تشکیل اردو و حضور در تورنمنت‌ها با جدیت پیش می‌رود بگونه‌ای که در مدت اخیر در تمام مسابقات حاضر شده‌ایم تا در تابستان سال آینده با قدرت بیشتر به مصاف حریفان المپیکی برویم.

دبیر فدراسیون کشتی اظهار داشت: نگاه به نوجوانان، جوانان و امید افزایش یافته است بطوری که در برخی از رقابت‌های رسمی، کشتی‌گیران این رده‌های سنی را اعزام می‌کنیم تا بُنیه تیم‌های ملی در سال‌های آینده بهبود یابد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که ۶ سهمیه در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کرده بود، بدون کسب مدال طلا، با یک نقره و یک برنز به کار خود خاتمه داد.

همچنین فرنگی‌کاران کشورمان در المپیک یاد شده با یک طلای محمدرضا گرایی و یک برنز محمدهادی ساروی به میهن بازگشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha