۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85148187
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ زوج نیازمند زنجانی راهی خانه بخت شدند

زنجان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) ۵۰ زوج نیازمند با مشارکت و همکاری خیران راهی خانه بخت شدند.

روح اله صالحی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) ۵۰ سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به جوانان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی است.

وی توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کم هزینه را یکی از اهداف مهم این نهاد عنوان و تصریح کرد: بر همین اساس ارائه خدمت تخصصی در قالب اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت از اقدامات و برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه زوج‌های جوان در کنار بهره مندی از خدمات کمک هزینه ازدواج از دوره های آموزش این نهاد بهره‌مند می‌شوند، گفت: آشنایی با سبک زندگی دینی و اسلامی، اصول و مهارت‌های زندگی مشترک، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده از جمله مواردی است که زوج‌های جوان از خدمات کارشناسان مشاور این نهاد در سطح استان استفاده می‌کنند.

صالحی یکی از مهمترین اولویت‌های کمیته امداد را ترویج فرهنگ ازدواج آسان بین جامعه هدف با بهره گیری از ظرفیت های مردمی اعلام کرد و گفت: هم استانی‌ها و خیران می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۷*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در روز میلاد امام رضا(ع) نیز ۱۸۳ سری جهیزیه تقدیم زوج‌های جوان کم‌برخوردار شد، افزود: از این تعداد ۵۷ سری مربوط به کمیته‌ امداد و مابقی هم به همت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت تهیه و توزیع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha