دانشگاه‌های کشور شخصیت‌هایی همچون شهید چمران پرورش دهند

اهواز- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه‌های کشور اشخاص فاخری همچون شهید مصطفی چمران را باید تربیت کنند که در مسیر علم و جهاد الگو و زبانزد است.

به گزارش ایرنا احمد نادری روز پنجشنبه در نشست با هیات اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه‌ای خوزستان بیان کرد: شهید چمران از سرآمدان در حوزه دانشگاه و علم آموزی بود ولی با این وجود در جهاد حق علیه باطل شرکت کرد و در هشت سال جنگ تحمیلی و در مسیر دفاع از میهن نقش کلیدی داشتند.
وی با بیان اینمه رهبر معظم‌ انقلاب چند صفت به مجلس شورای اسلامی داده‌اند، افزود: مهمترین این صفات انقلابی بودن مجلس شورای اسلامی است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: انسان خوب و کاری زیادی در مجلس وجود دارد اما متاسفانه مجلس شورای اسلامی از ابتدا مورد هجمه و حمله رسانه‌ای قرار گرفت.

وی افزود: به دلیل وجود برخی افراد بی‌تجربه، فضاسازی‌های نادرست و منفی علیه مجلس شورای اسلامی شکل گرفت ولی ناکارآمدی برخی افراد را نباید به تمامیت مجلس نسبت داد.

نادری با گلایه مندی از رویکرد صدا و سیما درخصوص مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: متاسفانه رویکرد تیم جدید با رویکرد و فرمایشات مقام‌معظم رهبری درخصوص مجلس شورای اسلامی همخوانی ندارد؛ صدا و سیما بیشتر به دنبال حواشی در مجلس است.

وی افزود: تخریب‌هایی که علیه مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود گاه از سوی جبهه خودی و گاه از سوی دشمن است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: این دوره از مجلس یکی از بهترین‌ها است و نیاز به تشویق برای فعالیت هرچه بهتر دارد.
وی نسبت به پیگیری بهبود وضعیت معیشتی و مسائل صنف خبرنگاران همچون مسکن در مجلس قول مساعد داد و افزود: انتظار می‌رود خبرنگاران به صورت شفاف و با دلسوزی به رسالت خود بپردازند و در چهارچوب قانون به دنبال رفع مسائل باشند.
نادری بیان کرد: اصحاب رسانه ضمن حفظ آبروی افراد و به صورت شفاف از مدیران‌ مطالبه گری کنند چرا که رسانه‌ها اگر موفق باشند به بهبود بسیاری از اقدامات در کشور کمک می‌کنند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به منظور حضور در برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت چمران و روز بسیج اساتید به خوزستان سفر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha