عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان اردل با حضور وزیر رفاه آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- عملیات اجرایی احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان اردل روز پنجشنبه در آیینی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدصولت مرتضوی در این آیین افزود: سیاست ما بر کلنگ زنی نیست اما به واسطه مطالبات مردمی و ضرورت منطقه این طرح کلنگ زنی شده است و تلاش می شود با تخصیص به موقع اعتبار این طرح هر چه سریعتر تکمیل شود.

وی ادامه داد: هدف دولت سیزدهم این است تا مناطقی که سرانه درمانی آن از میانگین کشوری پایین تر است از مراکز درمانی بیشتری برخوردار شوند تا این شکاف برطرف شود.

به گزارش ایرنا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی احداث و تکمیل پنج طرح درمانی از جمله پلی کلینیک تخصصی بروجن، درمانگاه شلمزار، احداث مرکز درمانی در سامان، بازسازی درمانگاه تخصصی شهرکرد و احداث کلینیک تخصصی دندانپزشکی در بیمارستان امام علی(ع) را در استان چهارمحال و بختیاری در دستور کار دارد.

در سفر فروردین ماه سیدصولت مرتضوی به این استان، در مجموع تامین اجتماعی حدود یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه بهداشت و درمان استان چهارمحال و بختیاری برعهده گرفت که این تعهد در حال اجرایی شدن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha