۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85148642
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

المشاط: در نبرد آتی از سلاح جدید استفاده می‌کنیم

تهران- ایرنا- مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که این کشور در نبرد آتی از سلاح جدید استفاده خواهد کرد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا به نقل از المیادین، المشاط در اظهاراتی گفت که ما اکنون در مرحله «نه صلح و نه جنگ» قرار داریم و به نبرد و مقاومت خود برای تحقق آزادی و استقلال ادامه خواهیم داد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن افزود: سلاحی که در نبرد آتی از آن استفاده خواهد شد و در روزهای آینده از آن رونمایی می‌کنیم، دشمن را مجبور خواهد کرد تا توطئه‌های خود را متوقف کند.

المشاط خاطرنشان کرد که دشمن زمانی که آمادگی بالای ما را ببیند خود به خود عقب نشینی خواهد کرد و اگر هرگونه خطایی مرتکب شود آنگاه با یک فاجعه روبه رو خواهد شد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت که هدف دشمن از اقداماتی که انجام می‌دهد افزایش مشکلات مردم است تا از این طریق جامعه را تحریک کند.

وی تاکید کرد که اگر دشمن به اجبار خود ادامه دهد فرصت ها را خواهد سوزاند و فرصتی که امروز می‌دهیم فردا تکرار نخواهد شد.

به تازگی کمیته نظامی وابسته به جنبش انصار الله یمن از عملیات تبادل ۶۴ جسد با ارتش عربستان خبر داد.

در بیانیه‌ این کمیته نظامی آمده که موفقیت توافق تبادل مستقیم اجساد میان ریاض و صنعا در رایزنی‌های پیشین با نظارت «یحیی عبدالله الرزامی» رئیس کمیته نظامی جنبش انصار الله صورت گرفته است.

بیانیه مذکور افزود که در مرحله نخست این تبادل اجساد، ۶۴ جسد از دو طرف مبادله شد که شامل ۵۸ جسد از کشته‌های انصار الله و ۶ جسد از ارتش عربستان بود.

این بیانیه از تشکیل کمیته‌های میدانی تخصصی برای توافق بر سر تبادل بیشتر اجساد خبر داد.

کمیته نظامی جنبش انصار الله اعلام کرد که در روزهای آینده، اقدامات و تبادلات بیشتری وجود دارد که برای تکمیل آن تلاش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha