۱۵۳ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی آسفالت شد

ارومیه - ایرنا - روکش آسفالت ۱۵۳ کیلومتر راه روستایی عصر پنجشنبه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که در ادامه سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان غربی برگزار شد، علاوه بر ۱۵۳ کیلومتر روکش آسفالت روستاها، ۱۰ کیلومتر از روکش بزرگراه ارومیه - مهاباد نیز افتتاح شد.

وزیر راه وشهرسازی در ادامه سفر به آذربایجان‌غربی ۱۵۳ کیلومتر راه روستایی و ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی این استان با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار را افتتاح کرد و از عزم جدی دولت در توسعه راه‌های روستایی سراسر کشور خبر داد.

بذرپاش گفت: دولت برای توسعه راه‌های روستایی با هدف ایمنی ترددهای جاده ای، رونق روستاها، مهاجرت معکوس و آبادانی در جای جای ایران پهناور عزم جدی داشته و برنامه‌ریزی‌های لازم درحال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این آیین گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

پیمان آرامون افزود: امسال در حالی ۱۵۳ کیلومتر راه روستایی را آسفالت کردیم که در ۲ سال پیش از آن، در هر سال ۱۲۰ کیلومتر راه آسفالت شده بود.

وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به آذربایجان غربی ضمن افتتاح پایانه مرزی رازی خوی، روشنایی فرودگاه خوی، یک هزار و ۲۰۲ کیلومتر واحد مسکونی و ۵۱ کیلومتر مسیر بزرگراهی ارومیه - سرو را افتتاح کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha