فرمانده سپاه یزد: اصناف در صف مقدم تحقق شعار سال هستند

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه اصناف در صف مقدم تحقق شعار سال هستند گفت: اصناف و بازاریان استان همانند گذشته، دولت و مسئولان را علیه جنگ تمام عیار ترکیبی و اقتصادی دشمنان کمک کنند.

به گزارش ایرنا، سردار حسین زارع کمالی روز جمعه در آخرین روز از برگزاری یادواره شهدای اصناف یزد افزود: رعایت انصاف و کمک به تولید و اشتغال توسط اصناف موجب شکست جنگ اقتصادی دشمن است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان اصناف و بازاریان ادامه داد: صنوف و کسبه مختلف در صف مقدم کمک به تحقق شعار سال و رشد تولید هستند.

فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: اگر تولید در کشور تقویت و افزایش یابد بخش اصلی توطئه دشمنان در جنگ ترکیبی و اقتصادی خنثی می‌شود.

زارع کمالی به نقش اصناف و بازاریان یزد در مسایل مختلف کشور در زمان‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در حوادث سال گذشته اصناف یزدی بار دیگر بصیرت و روحیه انقلابی خود را نشان دادند .

فرمانده سپاه یزد: اصناف در صف مقدم تحقق شعار سال هستند

وی تاکید کرد: باید اصناف و بازاریان همانند دوران دفاع مقدس هر کجا که به حضور موثر و فعال آنها نیاز است نقش آفرینی خود را در کنار مردم و مسئولان انجام دهند.

در این یادواره که جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند چندین برنامه مختلف فرهنگی و هنری به یاد شهیدان اصناف و بازاریان استان یزد اجرا شد.

استان یزد در دوران هشت سال دفاع مقدس چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و بیش از ۶۰ هزار صنوف مختلف دارد.

هجدهمین یادواره شهدای اصناف به همت اصناف و بازاریان یزد و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه، بسیج و اتاق اصناف از ۲۹ خردادماه امسال آغاز شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha