۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85148958
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: زمینه وقوع جرم با ایجاد اشتغال و مهار تورم کاهش می‌یابد

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان با تاکید بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برای کاهش وقوع جرم گفت: زمینه وقوع جرم با ایجاد اشتغال و مهار تورم کاهش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم نماز جمعه آبادان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: دستگاه قضائی در کنار دولت می‌تواند در اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرائم تاثیرگذار باشد.

وی هدف قوه قضاییه را اجرای عدالت، احقاق حق و رضایت‌مندی مردم دانست و افزود: این اهداف با آمار پرونده‌ها محقق نمی‌شود بلکه مردم باید طعم اجرای عدالت را بچشند.

شهید بهشتی مغز متفکر انقلاب بود

خطیب جمعه آبادان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی مغز متفکر و ستون نظام اسلامی، تئوریسین انقلاب و یک نابغه بود که نقش مهم و موثری در پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت.

وی افزود: منافقین کوردل که اقدام به ترور چنین شخصیت‌هایی کردند اکنون توسط حامیان خود ترد شده‌اند و این سرنوشت همه منافقین است.

امام جمعه آبادان در ادامه با تبریک فرا رسیدن عید قربان اظهار کرد: عید سعید قربان عیدی است که انسان‌های آگاه را به یاد قربانگاه ابراهیمی می‌اندازد؛ قربانگاهی که درس فداکاری و جهاد می‌دهد.

وی افزود: عید قربان هزاران رمز و راز دارد که زیباترین آن تسلیم بودن در برابر اراده حضرت حق و خود ندیدن و مال و فرزند و دنیا ندیدن بلکه خدا را دیدن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha