۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85149059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سنندج: همت دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد قابل تقدیر است

سنندج- ایرنا- امام جمعه سنندج گفت: همت دستگاه قضایی در استان برای پیگیری مطالبات مردم و مقابله با فساد، قابل تقدیر بوده و باعث امیدواری مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و قدردانی از تلاشگران این حوزه اظهار کرد: دستگاه قضایی و دادگستری کردستان، همواره دغدغه مردم را دارد و برای اجرای عدالت و امنیت خاطر جامعه، قدم برداشته است.

وی قضاوت را کاری دشوار توصیف کرد و از قضات خواست با رعایت عدالت و بدون جانبداری، آرای خود را اعلام کنند تا زمینه اعتماد و رضایت بیشتر مردم را فراهم کنند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه دولت سیزدهم و دولتمردان در استان دنبال پیشرفت و توسعه هستند، اضافه کرد: تعامل دولت و دستگاه قضایی و توجه به دغدغه‌های مردم ستودنی است و ما نیز مطالبات مردم را با جدیت به مسوولان منعکس می‌کنیم.

ماموستا رستمی در ادامه به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: اعتیاد یکی از معضلات کنونی جامعه است و باید مسوولان با همکاری مردم و سمن‌ها، برای ریشه‌کن کردن آن تلاش کنند.

وی از جوانان خواست مراقب باشند گرفتار اعتیاد نشوند و برای پیشرفت و توسعه استان همت کنند و ادامه داد: امیدواریم شاهد نابودی اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی باشیم.

ضرورت عطوفت بیشتر دستگاه قضا با زندانیان، سهل گیری و فراهم کردن زمینه ازدواج آسان و دوری از تشریفات و چشم و هم چشمی، از دیگر مطالبی بود که امام جمعه سنندج بر آن تاکید داشت.

ماموستا رستمی بر ضرورت توجه به حذف تشریفات از سنت حسنه ازدواج تاکید کرد و گفت: بانک ها با تسهیلگری در پرداخت وام اشتغال و ازدواج جوانان استان را یاری کنند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه امروز جوانان به دلیل مشکل اشتغال و اقتصاد انگیزه ای برای ازدواج ندارند، گفت: پیر شدن جمعیت یکی از تبعات مناسب نبودن وضعیت اقتصادی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha