۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۷
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85149235
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حزب الله ‌در واکنش به هتک حرمت قرآن خواستار برخورد جامعه جهانی با رژیم صهیونیستی شد

تهران-ایرنا- حزب الله لبنان در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم و مساجد توسط صهیونیست ها خواستار برخورد کشورهای عربی ، اسلامی و مجامع بین المللی با رژیم آپاراتاید تل‌آویو شده‌است.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، حزب الله لبنان در بیانیه ای تاکید کرد که هتک حرمت قرآن کریم و مساجد از سوی شهرک نشینان صهیونیست اقدامی غیرقابل پذیرش و خطرناک است و آن را محکوم می کنیم.

در این بیانیه آمده است که این اقدام بالاترین نوع تروریست و نژادپرستی و توهین به اعتقادات مردم و دین آن ها است.

حزب الله خاطرنشان کرد که این اقدام نقض تمام ارزش های دینی و انسانی و اخلاقی است.

در بخشی از این بیانیه آمده است که از دولت های عربی و اسلامی و سازمان های حقوقی و بین المللی می خواهیم که این اقدام را محکوم و گام های لازم برای جلوگیری از تکرار آن را اتخاذ کنند.

صدها شهرک‌نشین صهیونیست بعدازظهر چهارشنبه با استفاده از گلوله‌های جنگی به روستای "ترمسعیا" در کرانه باختری حمله کردند که منجر به کشته شدن یک شهروند و زخمی شدن چند تن دیگر و آتش سوزی ده‌ها خانه و خودرو شد.

کلیپ‌های ویدئویی نشان می‌دهد که شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدی در شهر ترمسیعا حمله می‌کنند و با وارد کردن سگ‌های خود به این مکان مقدس حرمت‌شکنی می‌کنند و سپس شیشه‌های آن را می‌شکنند و قرآن‌های داخل مسجد را پاره می‌کنند.

همچنین تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست در جریان یورش به روستای «عوریف» در نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی، یک مدرسه را به آتش کشیدند و قرآن‌های موجود در آن را پاره کردند.

بر اساس آنچه دوربین‌های مداربسته نشان دادند، شهرک نشینان صهیونیست درحالی که سگ به همراه داشتند به مسجد روستای عوریف یورش و قرآن‌های داخل آن را بیرون آوردند و آن‌ها را پاره کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha