بهبود وضعیت کمربندی شمالی شهرکرد از مهمترین دغدغه‌های شهروندان است

شهرکرد- ایرنا- رییس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت: بهبود وضعیت و دو بانده شدن کمربندی شمالی شهرکرد از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و از خواسته‌های مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه بیگی شامگاه جمعه در نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هم‌اکنون کمربندی شمالی شهرکرد با خطرها و مشکلاتی همراه است و باعث بروز تصادف و کشته شدن تعدادی از افراد شده است.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد برای دو بانده شدن کمربندی شمالی شهرکرد آمادگی همکاری را دارند.

بیگی تصریح کرد: همچنین سامان‌دهی میدان آیت‌الله حسن‌زاده آملی واقع در کمربندی شمالی شهرکرد (محل اتصال محله منظریه و مقابل دانشگاه‌های آزاد اسلامی و علوم‌پزشکی) باید با سرعت عملیاتی و اجرایی شود.

وی با اشاره به رفع نشدن مشکلات دامداران ناحیه غرب شهرکرد یادآور شد: تسریع در روند رفع مشکلات مرتبط با این مجتمع دامپروری این ناحیه از خواسته‌های ۲۵ ساله مردم منطقه است که باید با کمک و همکاری شرکت آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی، اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری و دستگاه‌های اجرایی مرتبط دیگر رفع شود.

رییس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: به نمایندگی از شهروندان شهرکرد از مسوولان تقاضا دارم تا مشکل آب آشامیدنی مرکز استان را به‌طور پایدار و برای همیشه رفع کنند.

بهبود وضعیت کمربندی شمالی شهرکرد از مهمترین دغدغه‌های شهروندان است

محمدرضا بیاتی تاکید کرد: جداسازی آب آشامیدنی و آب مورد نیاز برای مصارف دیگر می‌تواند در مدیریت مصرف و صرفه‌جویی منابع آب تاثیرگذار باشد.

وی اظهار داشت: وجود برخی کدورت‌ها در آب لوله‌کشی شهرکرد منجر به کاهش اعتماد شهروندان در سلامت آب خواهد شد و به‌همین منظور باید کدورت آب آشامیدنی به کمترین میزان ممکن در حد استانداردهای علمی برسد.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهرکرد با کلیات احداث سالن مراسم، پذیرایی و رستوران در آرامستان بهشت رحمت موافقت کردند.

شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha