۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85149679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در قروه دستگیر شدند

سنندج- ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان گفت: هشت نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی که شب گذشته در یک نزاع در قروه دخالت داشته و سبب ناآرامی شدند، با دستور قضایی بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی روز شنبه رد گفت و گو با خبرنگاران، از تشکیل پرونده قضایی برای افراد شرکت کننده در نزاع شب گذشته در شهرستان قروه خبر داد و اظهار کرد: شب گذشته و در یکی از قهوه خانه‌های سطح شهر قروه یک نزاع دسته جمعی شکل گرفت و موجب زخمی شدن چند تن از افراد حاضر در این محل شد.

وی افزود: بدنبال این اتفاق و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قروه ، دستور بازداشت هشت نفر از افراد دخیل در این نزاع صادر و پرونده قضایی نیز در شعبه ۲ بازپرسی دادگستری قروه تشکیل شد.

رییس کل دادگستری کردستان تاکید کرد : با توجه به وقوع مواردی از نزاع دسته جمعی (گاهی مسلحانه) در استان، به دادستان مرکز استان و تمامی دادستانهای سطح استان دستور داده شده با قاطعیت نسبت به تعقیب و بازداشت عاملین اصلی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این افراد تا زمان صدور حکم در بازداشت بسر خواهند برد، ادامه داد: امنیت و آسایش عمومی شهروندان مهمترین اولویت دستگاه قضایی است و در این راستا با مخلان نظم و امنیت مردم بدون مماشات به شدیدترین نحو ممکن در دادسرا و محاکم برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

قروه در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج، مرکز استان کردستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha