۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85149891
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگاه های اجرایی مصوبات مبارزه با قاچاق کالا را با حساسیت دنبال کنند

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر اجرای مصوبات نشست ها، گفت: دستگاه های اجرایی ذیربط در صورتی که ایرادی در مصوبات می بینند باید آن را مطرح و نسبت به اجرای دقیق مصوبات حساسیت لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد سبحان حسنی روز شنبه در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ایلام اظهار کرد: به رغم اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا، در بانک اطلاعاتی دستگاه های اجرایی استان ضعف وجود دارد و باید این‌مهم در کمترین زمان ممکن برطرف و دسترسی به اطلاعات به روز و به سرعت قابل دسترسی باشد.

وی افزود: دستگاه های اجرایی استان باید روی این موضوع در دسترس بودن اطلاعات حساس عمل کرده چرا که بدون این مهم در تصمیم گیری ها دچار مشکل خواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام یادآور شد: برخی مصوبات در زمان اجرا ممکن است در حوزه اجرا با موانعی روبرو شود که در این خصوص باید موانع مطرح و یا مصوبه به شکل دیگری اجرایی شود.

حسنی با تاکید بر احیای تعاونی های استان در راستای ایجاد اشتغال، افزود: دستگاه های اجرایی استان با کار کارشناسی برای احیای این واحدها تلاش کنند تا منجر به اشتغال و رونق تولید در استان شود.

وی یادآور شد: به رغم اینکه توجه ویژه ای به زیرساخت های روستاهای استان شده ولی در جلوگیری از مهاجرت، از ظرفیت های مختلف برای مهاجرت معکوس از شهر به روستا، چندان موفقیتی حاصل نشده، این در حالی است که بخش زیادی از امکاناتی که در شهر موجود است، به روستاها منتقل شده است.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: باید به مقوله اقتصاد روستاها توجه شود تا زمینه کسب و کار و شکوفایی اقتصادی در روستاها برای مهاجرت معکوس فراهم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha