۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85149902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ مدرسه فوتبال در زنجان متقاضی دریافت مجوز هستند

زنجان - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان زنجان گفت: حدود ۲۵ باشگاه و مدرسه فوتبال استان متقاضی دریافت مجوز هستند که از این تعداد برخی برای انجام فرایندهای قانونی اقدام کرده‌اند.

نادر بلباسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت باشگاه ها و مدارس فوتبال در استان بدون مجوز ممنوع است که این موضوع بارها به متصدیان امر اعلام شده است.

بلباسی گفت: باشگاه ها و مدارس فوتبال برای انجام فعالیت های خود موظف به کسب مجوز اولیه از اداره کل ورزش و جوانان استان طبق کمیسیون ماده پنج هستند.

وی با بیان اینکه مجوز نهایی مدارس فوتبال توسط هیات فوتبال استان صادر می شود، اضافه کرد: یک ماه پیش به باشگاه ها و مدارس فوتبال اعلام شد که برای فعالیت خود به ویژه در فصل تابستان باید مجوز لازم را داشته باشند.

این مسوول با تاکید بر اینکه اساس کار فعالیت مدارس فوتبال داشتن مجوز است، اضافه کرد: از والدین زنجانی درخواست می شود هنگام ثبت نام فرزندان خود در این مدارس به مجوز دار بودن آنها توجه کنند.

رییس هیات فوتبال استان زنجان ادامه داد: با مدارس فوتبال در صورت رعایت نکردن قوانین و دریافت نکردن مجوز برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی باشگاه ها و مدارس فوتبال برای فعالیت های ورزشی نبود زمین مورد نیاز است، گفت: امیدواریم با افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، بازسازی مجموعه ورزشی امجدیه و همچنین زمین چمران شهر زنجان که مدتها بایر مانده است نیاز متقاضیان و علاقه مندان رفع شود.

رییس هیات فوتبال استان زنجان خاطر نشان کرد: در زمان حاضر ۲ زمین فوتبال در مجموعه ورزشی انقلاب و امجدیه فعال است و محدودیتی در استفاده از آنها برای علاقه مندان وجود دارد.

وی با بیان اینکه طبق آمارهای سال گذشته خدمات مدارس فوتبال استان با کیفیت و مناسب ارایه شده است، اضافه کرد: امیدواریم امسال نیز شاهد ارایه مطلوب این خدمات به شهروندان و افزایش رضایتمندی خانواده های زنجانی باشیم.

به گفته این مسوول هیات ورزشی پیش بینی می شود در تابستان امسال بین ۲ تا ۲ هزار و ۵۰۰ علاقه مند در مدارس فوتبال و باشگاه های استان ثبت نام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha