رشیدی: کاهش اشتباهات باعث پیروزی برابر فیلیپین شد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران در مورد پیروزی مقابل فیلیپین گفت: در شروع مسابقه پایاپای پیش رفتیم، اما بازیکنان در ادامه کمتر اشتباه کردند و به همین دلیل پیروز میدان شدیم.

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های چلنجرکاپ والیبال زنان آسیا امروز (شنبه سوم تیر) فیلیپین را سه بر صفر شکست داد و فردا (یکشنبه) در آخرین مسابقه خود برای کسب جایگاه پنجم یا ششم به مصاف استرالیا می‌رود.

فاطمه رشیدی، درباره پیروزی مقابل فیلیپین اظهار داشت: خدا را شکر بازی را سه بر صفر بردیم. به این برد نیاز داشتیم و بازیکنان تیم تمام تلاش خود را کردند. بازیکنان هر چه بیشتر کنار هم بازی کنند و به تورنمنت‌های بیشتری اعزام شوند، در مسابقات بعدی نتایج بهتری کسب می‌کنند.

وی ادامه داد: در شروع مسابقه پایاپای پیش رفتیم، اما بازیکنان اقداماتی را که از آن‌هاخواسته بودیم، اجرا کردند و اشتباهات خود را پایین آوردند و به همین دلیل هم پیروز شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان به دیدار برابر استرالیا برای کسب جایگاه پنجم مسابقات اشاره کرد و گفت: آنالیز این تیم را امشب انجام می‌دهیم و امیدوارم با توجه به برنامه‌ای که به بازیکنان می‌دهیم، پیروز شویم و مقام پنجم را به دست بیاوریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha