۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 1408
کد خبر: 85151016
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نجات سه نفر از عمق چاه ۲۰ متری در ارومیه

۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبر: 85151016
نجات سه نفر از عمق چاه ۲۰ متری در ارومیه
عکس تزئینی است

ارومیه - ایرنا - رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با حضور به موقع آتش‌نشانان، سه نفر که در اعماق چاه ۲۰ متری در یکی از مناطق این شهر گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

به گزارش ایرنا از امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، حسین سرباز رشید روز یکشنبه افزود: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن سه نفر درون یک حلقه چاه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، راس ساعت ۱۱:۱۵ گروه امداد و نجات ایستگاه ۶ را به محل حادثه واقع در جاده انهر روستای قصر یک اعزام کرد.

وی اظهار کرد: به محض رسیدن امدادگران به محل حادثه مشاهده شد در حیاط منزلی ۲ مرد میانسال که در حال حفر یک حلقه چاه بودند پس از سقوط سطل پر از سنگ و خاک از بالای چاه مصدوم و در داخل چاه محبوس مانده‌اند.

سرباز رشید ادامه داد: با مشاهده این حادثه، کارگر بیرون از چاه سراسیمه جهت کمک به این ۲ نفر وارد چاه شده ولی در آنجا محبوس می‌شود.

نجات سه نفر از عمق چاه ۲۰ متری در ارومیه

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بلافاصله پس از ایمن‌سازی کامل محل و رعایت نکات ایمنی در یک عملیات حساس با تلاش بی‌وقفه و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات از چاه و ایجاد کارگاه این سه نفر را که از ناحیه دست، پا و سر دچار مصدومیت شده و در دل چاه ۲۰ متری محبوس مانده بودند را در حضور عوامل اورژانس صحیح و سالم به بیرون از چاه هدایت کردند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه یادآور شد: آتش‌نشانان این سه مرد میانسال را جهت انجام معاینات اولیه و اعزام به بیمارستان تحویل کادر اورژانس حاضر در محل داده و پس از نصب علائم هشدار دهنده در محدوده این چاه به عملیات خود پایان دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha