نماینده مجلس: دولت سیزدهم شاخص‌های کلان توسعه را رشد داد

کرمان - ایرنا - نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تحریم ها و مشکلاتی که بر سر راه دولت آیت الله رییسی قرار داشت، دولت سیزدهم شاخص های کلان کشور را رشد داد.

منصور شکراللهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم در انتخابات به جمع بندی رسیدند به فردی رای دهند که حرف و عمل جدیدی برای آنان داشته باشد لذا این دولت با پشتوانه مردمی بر سر کار آمد تا بتواند گره های بزرگ و پیچیده را از زندگی مردم باز کند.

نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ارتباطات جدید که دولت آیت الله رییسی با همسایگان مانند عربستان و امارات برقرار کرده برای نظام و انقلاب اسلامی تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: در بحث های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شاهد حرکت های خوبی از طرف دولت هستیم و در بحث مذاکرات برجام نیز دولت با عزت و اقتدار مسائل را دنبال می کند که امیدواریم آینده خبرهای خوبی شنیده شود.

شکراللهی با اشاره به عمل کردن دولت سیزدهم به وعده های ابتدایی فعالیت خود تاکید کرد: در بحث صادرات نفت و گاز طی یکسال اخیر رشد خوبی شاهد هستیم و حرکت دولت رو به رشد است.

نماینده مجلس: دولت سیزدهم شاخص‌های کلان توسعه را رشد داد

وی همچنین در بحث خدمات یک ساله اخیر دولت در جنوب کرمان بیان کرد: در سال گذشته در بخش های مختلف شاهد اقدامات بودیم؛ از جمله دستگاه ام آر آی برای مردم کهنوج و شهرستان های جنوبی با قیمت ۴۰۰ میلیارد ریال به صورت رایگان به مردم اختصاص پیدا کرد.

نمیاینده مردم کهنوج، فاریاب، قلعه گنج، رودبارجنوب، جازموریان و منوجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت سیزدهم برای احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی کهنوج نیز ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده که کار ساخت آن آغاز شده است.

وی افزود: اعتبار برای احداث جاده جیرفت به رودان هرمزگان، احداث پل ورودی شهرستان منوجان و احداث راه در شهرستان زهکلوت نیز در سفر سال قبل رییس جمهور تصویب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha