۴ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۴۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85151398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نتانیاهو مدعی تغییر معادله جنگ با حماس و جهاد اسلامی شد

تهران - ایرنا- نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه امروز یکشنبه مدعی شد که ارتش این رژیم توانسته معادله موجود با حماس و جهاد اسلامی را تغییر دهد.

به گزارش ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، نتانیاهو که در جلسه هفتگی کابینه خود سخن می‌گفت، افزود: به ارتش اجازه داده ام تمامی امکانات لازم برای تامین امنیت شهرک‌نشینان را بکار گیرد.

وی مدعی شد که سیاست و مواضع تل آویو در قبال گروه‌های مقاومت در غزه، قاطعانه است و ما برای دفاع از ملت خود از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

نتانیاهو در ادامه ادعاهای خود گفت که رژیم صهیونیستی در نبرد "نگهبان دیوارها" معادله موجود با حماس را تغییر داده و این جنبش را ۱۰ سال به عقب بازگرداند و در عملیات "اخیر در غزه نیز معادله موجود با جهاد اسلامی را تغییر داد و فرماندهان این جنبش را ترور کرد.

وی همچنین اظهارکرد که حمله پهبادی اخیر به جنین، پیام هشدار به گروه‌های مقاومت نسبت به آینده منطقه خواهد بود.

ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب (۳۱ خردادماه) خودروی سواری رزمندگان فلسطینی را با سه موشک از پهپاد هرمس۴۵۰ که ساخت شرکت "البیت" اسرائیل است، هدف پهپادی قرار داد.

در جریان آن سه نفر شامل «صعیب الغول» فرمانده میدانی و «اشرف السعدی» از گردان‌های قدس و «محمد عویس» از شهدای الاقصی در این حمله پهپادی که از سال ۲۰۰۵ بی سابقه بوده، در منطقه الجلمه در نزدیکی جنین به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha