۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85152335
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شلیک موشک از جنین به پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی + فیلم

تهران – ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک یک فروند موشک از شهر جنین در کرانه باختری به سوی یک پایگاه نظامی این رژیم خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری فلسطینی «سما» ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که این موشک در نزدیکی دیوار حائل سقوط و خطری برای شهرک های صهیونیستی نشین ایجاد نکرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرد: پس از شلیک این موشک، نظامیان برای یافتن عامل این عملیات در منطقه حضور یافتند.

شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل یک مقام امنیتی اعلام کرد که دستگاه های امنیتی درحال بررسی این حادثه خطرناک و بی سابقه در کرانه باختری هستند.

کاربران شبکه های اجتماعی نیز روز دوشنبه درحال انتشار تصاویری از شلیک دو موشک از نوع «قسام ۱» هستند که از یک منطقه در جنین به سوی روستای صهیونیست نشین «رام أون» در اطراف جنین در کرانه باختری هستند.

در این فیلم دو موشک در یک مزرعه زیتون آماده شلیک است و در کنار آن تاریخ امروز نوشته شده و هدف از شلیک این موشک ها، هدف قراردادن شهرک های صهیونیست نشین اطراف جنین عنوان شده است.

در کنار این موشک ها نام «گردان العیاش – غرب جنین» نوشته شده است که زیر مجموعه گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) است.

عاملان این عملیات خطاب به صهیونیست ها اعلام کردند که آنچه درآینده خواهید دید بسیار بزرگتر و خطرناک تر خواهد بود.

روز یکشنبه نیز رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ماه گذشته و همزمان با راهپیمایی پرچم صهیونیست ها در قدس، یک جوان فلسطینی را در ارتباط با پیدا شدن یک موشک در این شهر، بازداشت کرده است.

ماه می گذشته نیز ارتش رژیم صهیونیستی از پیدا شدن یک سکوی پرتاب موشک در روستای «نزلة زید» در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری خبر داده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha