۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85152080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازرسی بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ شناور در بنادر استان بوشهر

بوشهر-ایرنا- فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با هدف پیشگیری و مقابله با حمل و ترانزیت مواد مخدر بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ شناور در بنادر این استان مورد بازرسی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریار محمدزاده فرد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر بازرسی و پاس تمام شناورهای ورودی و خروجی بنادر استان، کنترل و بازرسی از کامیون‌ها، خودروهای سواری و کالای همراه ملوان و همکاری مداوم با پلیس مبارزه با مواد مخدر در حوزه بازرسی از شناورها و انبارها از جمله برنامه‌های اجرا شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر است.

وی بیان کرد: تامین و نصب دستگاه ایکس ری در پایانه‌های مسافری بنادر بوشهر و خارگ، تشکیل پرونده مقدماتی کشف مواد مخدر از افراد و وسائط نقلیه به عنوان ضابط خاص قضایی، همکاری مستمر با کاشفین موادمخدر و درخواست ورود سگ‌های موادیاب در بنادر از دیگر اقدام‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر به شمار می رود.

محمدزاده فرد ادامه داد: آموزش دوره های آشنایی با انواع مواد مخدر و مضرات استفاده از این مواد، آموزش انواع جاسازی های موادمخدر در وسائط نقلیه و شناورها برای ماموران حفاظت بنادر، امحا مواد مکشوفه و قرص‌های روانگردان با دستور مقام قضایی از دیگر برنامه هایی است که در حوزه پیشگیری و مباررزه با موادمخدر در بنادر استان بوشهر اجرایی شده است.

وی گفت: همکاری و تعاملات هم افزا با گمرکات استان مراجع انتظامی و قضایی در حوزه دریا و خشکی و همچنین همکاری با پلیس مبارزه با موادمخدر با اعزام شناورهای تجسس و نجات جهت تعیین مجرمین و شناورهای مختلف از جمله برنامه های اجرا شده در حوزه مبارزه با موادمخدر است.

محمدزاده افزود: در جمعه گذشته نیز با برپایی میز خدمت اداره کل بنادر و دریانوردی در مصلی نماز جمعه بوشهر به سوال‌های مراجعین در حوزه موادمخدر پاسخ داده شد و همچنین عملکرد اداره کل در دریا و خشکی برای آنان تشریح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha