واژگونی موتورسیکلت در روستای چناران نیشابور یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت

مشهد- ایرنا- معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت:  واژگونی موتور سیکلت در مسیرهای صعب العبور کوه های روستای چناران نیشابور  یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت.

سید حمید حسینی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ساعت ۱۷ عصر امروز در پی اعلام به مرکز پیام ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیشابور مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در کوه های‌ چناران، یک دستگاه آمبولانس پایگاه اورژانس جاده ای چشمه خسرو به محل اعزام شد.

وی افزود : در این تصادف، متاسفانه راننده موتورسیکلت پیش از رسیدن کارشناسان اورژانس فوت کرده بود و ۲ مصدوم دیگر این حادثه که یک زن و یک کودک بودند پس از انجام اقدامات اولیه و فوریت های پزشکی، تحت مراقبت به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: از مردم عزیز خواهشمندیم در صورت بروز حوادث این چنینی، با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و ضمن حفظ خونسردی با ارائه شرح حال مناسب ما را در ارائه هرچه بهتر خدمات درمانی و فوریتی یاری کنند.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha