۶ تیر ۱۴۰۲، ۹:۰۰
کد خبر: 85152703
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورود دانشگاه آزاد اسلامی به عسلویه در قالب عصر امید

بوشهر- ایرنا- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: در قالب رویداد ملی عصر امید، این دانشگاه به صنعت در عسلویه و پارس‌جنوبی ورود کرده تا بتواند نیازهای این بخش را در پیوند با دانشگاه عملیاتی کند.

به گزارش ایرنا، سروش حیدری‌سنگستانی روز سه‌شنبه در آیین گام دوم رویداد ملی عصر امید در عسلویه اظهار کرد: پس از برگزاری گام نخست رویداد ملی تخصصی عصر امید عسلویه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و استقبال مطلوب صنعت و دانشگاه در سال گذشته، مرحله دوم این رویداد با درخواست و حمایت مادی و معنوی حوزه پژوهش شرکت‌های پتروشیمی، با برگزاری جلسات فنی و تخصصی در چند پتروشیمی، وارد فاز اجرایی شده است.

وی افزود: امروز و برای دومین بار طی کمتر از ۶ ماه گذشته کارشناسان و متخصصان اجرایی دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور و شرکت‌های تابعه در عسلویه گردهم آمده‌اند تا بتوانیم در گامی دیگر با توان علمی و اجرایی این دانشگاه یاریگر صنایع در خودکفایی صنعت و بومی سازی علوم شویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: با حضور دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در منطقه عسلویه و ایجاد پردیس عسلویه، تعاملات خوبی میان دانشگاه و صنعت شکل گرفته و صنایع به دنبال بهره گیری از ظرفیت و توان دانشگاه هستند.

حیدری‌سنگستانی یادآور شد: در گام دوم ملی تخصصی عصر امید عسلویه، شرکت‌های پتروشیمی در صدد بهره گیری از توان تخصصی دانشگاه در رفع نیازها هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: خدمات و محصولاتی چون پوشش‌های الاستومری، دیسپاچینگ، آنالیز پساب، ساخت قطعات کامپوزیت، چاه‌های آب، چاه‌های حفاظت کاتولیک، مهندسی معکوس، تصفیه پساب و گازهای آلاینده، یکپارچگی سیستم‌های اطلاعاتی، جلوگیری از خوردگی قطعات به بخش صنعت معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha