حراست شرکت توسعه: از تهدیدهای پدر سانداکاران همدانی بی‌خبر بودیم

تهران- ایرنا- رئیس حراست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اگر همان شبی که پدر چند دختر سانداکار تلفنی مسئولان فدراسیون را تهدید کرد باید اطلاع‌رسانی به ما، حراست، مدیر مجموعه یا پلیس می‌شد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های ووشو قهرمانی رده‌های سنی دختران کشور اواخر خرداد به میزبانی زاهدان برگزار شد. این پیکارها همچون سال گذشته با حاشیه همراه بود. در خلال این رقابت‌ها، درگیری شدیدی بین احسان ده‌پهلوان پدر ۲ سانداکار همدانی با عوامل برگزاری و برخی داوران شکل گرفت که کار به ورود نمایندگان حراست و بازداشت کشیده شد.

ده‌پهلوان سال گذشته نیز با دو تن از مربیان و قهرمان بخش بانوان درگیر شده بود. وی در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: ۲ دختر من به فینال بخش ساندا رسیدند و با اختلاف برنده بودند که بازهم حق‌خوری شد و آنان را بازنده کردند. بدون اینکه جواب قانعی کننده‌ای بدهند ما را از سالن بیرون کردند و حتی همسر و فرزندانم نیز کتک خوردند. همه چیز را گردن من انداختند و تیم‌ همدان را بیرون کردند.

اما این پایان ماجرا نبود بلکه ده‌پهلوان، طبق تصاویر، ویدیوها و بیانیه فدراسیون، به همراه همسر و فرزندان خود، در اعتراض به نتایج کسب شده در مسابقات قهرمانی کشور و حذف دختران از این مسابقات، به ساختمان فدراسیون ووشو در مجموعه ورزشی آزادی تهران حمله کرده و باعث آسیب رسیدن به اموال عمومی، خوابگاه تیم ملی زنان و زخمی شدن چند تن از ملی‌پوشان شد.

مهدی ملک‌نیا رئیس حراست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی، اظهار داشت: شنیدم که گفته بودند شب قبل از حمله ده‌پهلوان تماس می‌گیرد و دوستان را تهدید می‌کند. او حتی در فضای مجازی تهدید کرد. اصلح بود که امیر صدیقی این موضوع را به ما اطلاع می‌داد. از سابقه این موضوع اطلاع داشتیم اما به فراموشی سپرده شد.

وی افزود: اگر همان شبی که ده‌پهلوان تلفنی مسئولان فدراسیون را تهدید کرد باید اطلاع‌رسانی به ما، حراست یا مدیر مجموعه یا پلیس می‌شد. در هر صورت ما تدبیری می‌اندیشیدیم تا او نتواند وارد مجموعه آزادی شود. حراست بعد بیانیه‌ای که فدراسیون داد متوجه شد که وی اقدام به تهدید مسئولان کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha