۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85153019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایگاه‌های کمیته امداد کردستان آماده دریافت نذرهای عید قربان است

سنندج- ایرنا- تمام دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کردستان آماده دریافت و جمع آوری نذرهای مردمی در عید قربان و توزیع آن در بین خانواده‌های محروم و نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نهاد هر ساله در آستانه عید قربان نسبت به جمع آوری نذورات قربانی برای توزیع در بین نیازمندان اقدام می کند و امسال نیز از طریق دفاتر کمیته امداد در سراسر استان نذورات قربانی خیران را جمع آوری و در سریع ترین زمان در بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

رضا طوسی با بیان اینکه خیران می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری نذورات خود را به نیازمندان اهدا کنند، گفت: در صورت دریافت وجوه نقدی، این نهاد با خرید دام و ذبح و بسته بندی گوشت تهیه شده با نظارت مراکز بهداشتی آن را در بین مددجویان توزیع می کند.

وی یادآور شد: همچنین خیران می توانند نذرهای خود را از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۸۷*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ کمک ها و نذورات خود را به نیازمندان اهدا کنند و یا برای هماهنگی با شماره تلفن مستقیم ۰۸۷۳۳۲۴۴۶۶۰ معاونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد کردستان تماس بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان اظهار کرد: تمام نذرهای جمع آوری شده در همان محل و منطقه جمع‌آوری شده در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha