۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85153044
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ساعی: استان ها بازوان توانمند فدراسیون تکواندو هستند

همدان-ایرنا- رییس فدراسیون تکواندو کشور گفت: هیات‌های استانی بازوان توانمند برای رشد روز افزون و پیشرفت این رشته ورزشی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی ساعی روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات تکواندو استان همدان اظهار داشت: با تلاش و برنامه ریزی هیات های استانی در فضایی تعاملی و مثبت توانسته ایم به پیشرفت های خوبی در عرصه های مختلف دست یابیم.

وی اضافه کرد: فدراسیون همواره حمایت از هیات های استانی را مورد توجه داد و همه در مسیر توسعه و پیشرفت ورزش تکواندو گام برمی داریم.

ساعی بیان کرد: انتخابات هیات تکواندو همدان در فضایی سالم و با حضور سرمایه های این رشته برگزار شد و انتظار داریم رییس جدید هیات از توانمندی نیروهای نخبه و کارآمد این ورزش به نحو احسن کمک بگیرد.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب رشته ورزشی تکواندو همدان گفت: استعدادهای خوبی در این استان وجود دارد که برای شکوفایی نیازمند برنامه ریزی و حمایت همه جانبه هستند.

بالای یک میلیون تکواندو کار سازمان یافته در بانک اطلاعاتی فدراسیون در استان های مختلف وجود دارد.

ساعی: استان ها بازوان توانمند فدراسیون تکواندو هستند

دیبافر رییس هیات تکواندو همدان شد

مجید دیبافر در این مجمع به مدت چهار سال به عنوان‌ رئیس جدید هیات تکواندو استان همدان انتخاب شد.

در این مجمع مجید دیبافر با کسب ۱۷ رای از ۲۶ رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیات تکواندو استان همدان انتخاب شد.

پیش از شروع مجمع ولی الله شعبانی موثقی، محمدرضا فیض منش، امید رحیمیان، علی سهیلی مهد و حسین همایونی انصراف خود را اعلام کردند.

همچنین رسول فروغی دیگر کاندیدای این مجمع هشت رای به دست آورد ‌و رضا صفرخانیان رای کسب نکرد.

مدیرکل ورزش وجوانان همدان در این مجمع گفت: تکواندو این استان در سطح کشور دارای جایگاه ارزنده است.

علی حقیقی افزود: همدان در رشته پومسه جزو بهترین های کشور است و عنوان های مختلف در سطوح بین المللی را در کارنامه خود دارند.

وی بیان کرد: حضور پرتعداد کاندیداها در این انتخابات نشان از اهمیت این رشته ورزشی نزد اهالی تکواندو دارد. گفتنی است؛ احسان قنبری پیش از این ۱۸ سال به عنوان رئیس هیات تکواندو استان همدان فعالیت داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha