۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85153167
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل راهداری ایلام: ۲۴ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در بازه زمانی ۱۲ شب روز گذشته تا ساعت ۱۳ امروز بیش از ۲۴ هزار نفر از مرز مهران تردد(ورود و خروج) کرده اند.

سید زاهدین چشمه خاور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش تردد زائران از مرز بین المللی مهران در آستانه روز عرفه، اظهار کرد: هم اکنون تردد زائران در مرز بین المللی مهران به سهولت و به صورت روان در حال انجام است.

وی افزود: مشکل کندی تردد زائران در پایانه مرزی مهران برای لحظاتی به دلیل کم بودن گیت های عراقی ایجاد شده بود که در سریعترین زمان ممکن با حضور مسوولان استان و رایزنی با طرف عراقی برطرف شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به آمار تردد مسافران از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه یادآور شد: در این بازه زمانی ۹۶۳ هزار و ۶۴ مسافر از مرز بین المللی مهران تردد ( ورود و خروج) کردند.

مدیرکل راهداری ایلام: ۲۴ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند

به گفته چشمه خاور، از این تعداد ۷۷۴ هزار و ۲۲۴ مسافر ایرانی و ۱۸۸ هزار و ۸۴۰ مسافر نیز مربوط به اتباع خارجی بوده است که از مرز مهران تردد کردند.

به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق اصلی ترین و مهمترین گذرگاه زمینی برای تردد زائران است.

در ایام اربعین امسال بیش از ۷۰ درصد زائران اربعین از مهران تردد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha