مسکو: آمریکا به شکست استراتژیک روسیه فکر می‌کند

تهران-ایرنا- سفارت روسیه در واشنگتن با بیان اینکه جان اوکراینی ها برای مقام های آمریکایی هیچ ارزشی ندارد، اعلام کرد: ارائه بسته کمک نظامی جدید به اوکراین نشان‌ دهنده‌ی تمایل شدید آمریکا به شکست استراتژیک روسیه است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری تاس، سفارت روسیه در آمریکا با صدور بیانیه ای رئیس جمهوری اوکراین را عروسک دست نشانده ایالات متحده خواند و طی بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا با تلاش‌های بیهوده، سعی در شکست دادن روسیه در میدان جنگ با دستان کی‌یف را دارد.

در این بیانیه تاکید شده است، درحالی که واشنگتن از تخصیص بسته‌های کمک نظامی هر چه بیشتری به رژیم زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خبر می‌دهد، پرسنل نظامی روسیه روز به روز داستان‌های ساختگی درباره "کیفیت بی‌رقیب" انواع سلاح‌های آمریکایی و ناتو را زیر سوال می‌برند.

در بیانیه سفارت روسیه در واشنگتن همچنین آمده است: واشنگتن با تحویل بیشتر تجهیزات نظامی به اوکراین، تنها این قصد خود که علاقه شدیدی به شکست استراتژیک روسیه دارد را تایید می‌کند. جان اوکراینی‌ها برای مقام های آمریکایی هیچ ارزشی ندارد.

روز گذشته، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) از تخصیص بسته کمک نظامی ۵۰۰ میلیون دلاری دیگری به کی‌یف خبر داد.

این بسته کمک نظامی، سامانه‌های دفاع هوایی استینگر، سامانه‌های موشکی ضد تانک جاولین و مهمات برای سامانه پدافند هوایی پاتریوت را شامل می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha