۸ تیر ۱۴۰۲، ۷:۴۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85154367
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸۲ پایگاه آماده جمع‌آوری نذورات قربانی در خراسان جنوبی است

بیرجند- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: ۲۸۲ پایگاه ثابت و سیار به منظور جمع‌آوری نذورات قربانی مردم همزمان با عید سعید قربان در استان برپا شد.

محمد عرب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۱۰۲ پایگاه توسط امداد و ۱۸۰ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری در محل برگزاری نماز عید سعید قربان، میادین و معابر اصلی استان برپا شده و آماده جمع آوری نذورات است.

وی افزود: همچنین ۶۲ قربانگاه نیز در سطح استان فعال است و شهروندان می توانند نسبت به تحویل دام قربانی به این مکان ها مراجعه کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح نذر قربانی در استان یادآور شد: مردم نیکوکار، خیران و تمام افرادی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند، می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در سطح استان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

وی افزود: دیگر روش های مشارکت در طرح خداپسندانه نذر و قربانی نیز واریز نذورات نقدی از طریق شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲، شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۲۰۴۰۰، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* و همچنین پرداخت از طریق کدqr است.

عرب گفت: سال گذشته بیش از هفت میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی و یک هزار و ۷۳۵ دام سبک و سنگین در طرح نذر قربان به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha