۱۰ تئاتر و گونه‌نمایشی در مشهد روی صحنه رفت

مشهد-ایرنا- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت تماشاخانه‌ها و سالنهای تئاتر در مشهد، بیش از ۱۰ تئاتر و گونه‌های نمایشی مانند جنگ شادی، تقلید صدا و برنامه طنز را به روی صحنه برده‌اند.

جواد روشندل روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تئاترها و گونه‌های نمایشی مزبور شامل "پرما"، "گرسنگی"، "دماوند"، "ربات کوچولو و تهمینه"، "روز عجیب شیرین"، "تهران دابشو مشهد"، ترمز اضطراری"، "پیرهن زرشکی"، "جویندگان طلا" و "فوتسال چاق و لاغرها" است.

وی بیان کرد: این تئاترها در سالنهای فرهنگسرای ترافیک، پردیس تئاتر مستقل، مرکز تجاری اطلس، تماشاخانه کیانیان، تماشاخانه تئاتر شهر، پردیس مستقل ارجمند، پردیس مستقل لطفی، هتل ثامن طرقبه، تماشاخانه استاد نوری، افلاک نمای انگاریوم و سالن ورزشی اندیشه به نمایش درآمده است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این ایام هفت تئاتر در شهرهای قوچان، کاشمر، سبزوار، گناباد و تربت حیدریه توسط گروه های نمایشی آن مناطق در حال اجرا است.

وی بیان داشت: همزمان با دهه امامت و ولایت، اجراهای موسیقی مقامی و سنتی در شهرهای سبزوار، نیشابور و مشهد به صورت کارگاه های آموزشی و پژوهشی در حال برگزاری است.

روشندل افزود: نگارخانه های شهر مشهد نیز در این ایام نمایشگاه های مختلف از هنرهای تجسمی را با موضوع عید قربان و عید غدیر برپا کرده و هنرمندان شهرمان آثار خود را در این نگارخانه ها به نمایش گذاشته اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha