۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۴
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85154549
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت راه‌های فرعی و روستایی خراسان رضوی مناسب نیست

سبزوار - ایرنا - معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری کشور گفت: روکش راه‌های فرعی، روستایی و برخی مسیرهای اصلی ارتباطی خراسان رضوی نامناسب است که اصلاح آن نگاه ویژه ای را می‌طلبد.

به گزارش ایرنا خداداد مقبلی روز چهارشنبه در جریان بازدید از راه‌های ارتباطی غرب خراسان رضوی در جمع مدیران این حوزه با تاکید بر لزوم توجه ویژه شورای برنامه ریزی خراسان رضوی باید نسبت به تامین اعتبار ساخت و نگهداری راههای استان اظهار کرد: کمیته برنامه ریزی هر شهرستان می‌تواند با نگاه مساعد به حوزه راه‌ها، زمینه بهسازی و لکه‌گیری راه‌های ارتباطی را تسریع کند.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری افزود: در گذشته مصوباتی درباره ساخت و نگهداری راه‌های روستایی غرب خراسان رضوی داشتیم که این سفر به منظور بررسی طرح‌های مصوب و ابلاغ اعتبار و پیشرفت آنها صورت گرفت.

به گزارش ایرنا، معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری در سفری دو روزه از برخی راههای روستایی و فرعی شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد دیدن کرد.

طول مسیرهای جاده‌ای شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد، هزار و ۵۲۴ کیلومتر است که ۱۴۳ کیلومتر آن بزرگراه، ۷۰ کیلومتر راه اصلی و بقیه فرعی و روستایی است.

مرکز شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha