۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85155168
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

آبنمای مجموعه گردشگری مینی‌وُرلد ملایر افتتاح شد

همدان- ایرنا- رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر گفت: در آستانه آغاز چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت، آبنمای ریتمیک مجموعه تفریحی، توریستی و گردشگری مینی‌وُرلد(جهان کوچک) امروز پنجشنبه به بهره‌برداری رسید.

"مهدی بهرامی" روز پنجشنبه در این رابطه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تمام تلاش ما ایجاد فضایی شاد و مفرح برای شهروندان و هموطنان برای حضور در جشنواره مبل و منبت است.

وی افزود: زیباسازی فضای مجموعه گردشگری مینی‌وُرلد یا جهان کوچک و افزایش شور و نشاط برای شهروندان، از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه است که با نصب سازه ریتمیک و فواره‌ها، آبنما اجرا شد و با نورپردازی صورت گرفته، جلوه‌ زیبایی در شب ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر بیان کرد: شهر سالم، شهری است که فضاهای اجتماعی با نشاط عمومی برای مردم داشته باشد و امروزه شهرها به فضاهایی سبک و آرام نیاز دارند تا بتوانند حس مطلوبی در شهروندان ایجاد کنند.

آبنمای مجموعه گردشگری مینی‌وُرلد ملایر افتتاح شد

بهرامی با بیان اینکه شهرداری به‌عنوان نهادی خدمتگزار در راستای رفع مشکلات خدماتی شهروندان و افزایش نشاط عمومی تلاش می‌کند، ابراز امیدواری کرد: با توسعه و تکمیل عرصه‌های فضای سبز شهری، بتوانیم گام‌های مهمی را در راستای زیباسازی جهان شهر ملایر برداریم.

وی افزود: مجموعه مینی‌وُرلد با وسعت ۴۸ هکتار یکی از مهمترین پروژه‌های گردشگری ملایر است که ۱۳۸ المان از برجسته‌ترین اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری کشورهای مختلف جهان در این مجموعه نصب خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر با بیان اینکه با تکمیل قسمت سردیس مشاهیر، تاکنون تعداد ۹۰ المان ساخته و نصب شده، بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات ما در این مجموعه حصارکشی و دیوارکشی پروژه مینی‌وُرلد بود که انجام شد و تا یک ماه آینده دیوار کشی و نرده کشی آن هم به اتمام خواهد رسید.

به گزارش ایرنا؛ چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت از امروز پنجشنبه هشتم تیرماه همزمان با عید قربان در پارک سیفیه آغاز خواهد شد و تا عید سعید غدیر خم تا شانزدهم تیرماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha