دولت سیزدهم به بهترین شکل از ظرفیت سپاه برای محرومیت زدایی بهره گرفته است

ایلام - ایرنا - فرمانده‌ سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به همدلی و همکاری بین دولتمردان و بخش های مختلف سپاه گفت: دولت سیزدهم به بهترین شکل از ظرفیت سپاه برای محرومیت زدایی بهره گرفته است.

به گزارش ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز پنجشنبه در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی استان اظهار داشت: گواهی می‌دهم مدیران دولت در استان ارزشی، والایی و پای‌کار هستند و در یک فضای همدلی و همراهی همواره برای خدمت‌رسانی به مردم، همه تلاش خود را به‌کار گرفتند.

وی افزود: بین دولت و مجموعه‌ سپاه در هیچ دوره ای به اندازه دولت سیزدهم همراهی و همکاری نبوده و دولت نیز برای خدمات‌رسانی به مردم، به بهترین نحوه از ظرفیت سپاه بهره گرفته است.

فرمانده سپاه امیر المومنین علیه السلام ایلام تاکید کرد: استاندار ایلام برای امورات استان روز تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسند و این مصداق کار جهادی است.

سردار شاکرمی یادآور شد: استاندار ایلام به‌عنوان رئیس ستاد اربعین در این حوزه‌ به خوبی ورود کردند، سال گذشته این کنگره‌ باشکوه برگزار و لبخند رضایت بر سیمای رهبری نقش بست که این موفقیت نتیجه‌ همدلی و همراهی تمامی مجموعه‌ها و رئیس ستاد اربعین استان بود.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه امام حسن‌مجتبی (ع) گفت: شکل گیری این مجموعه در راستای محرومیت‌زدایی است که به مجلس، دولت و سپاه متصل و تاکنون اقدامات ارزشمند و ماندگاری انجام داده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام تاکید کرد: آب‌رسانی به ۱۲۸ روستای هدف با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان با اهتمام دولت و مشارکت سپاه به ۲۰۰ روستا با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان ارتقا یافت که در این حوزه، استان ایلام با ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی رتبه‌ نخست کشور را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha