۹ تیر ۱۴۰۲، ۸:۳۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85155232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر هیات کاراته همدان: امسال حضور بی‌نظیر در لیگ کشور خواهیم داشت

همدان- ایرنا- دبیر هیات کاراته همدان گفت: امسال با آماده‌سازی پنج تیم، حضور بی‌نظیر در لیگ‌های کاراته کشور خواهیم داشت.

الله کرم شهگل روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال قصد داریم با ۲ تیم در لیگ برتر و آینده سازان بانوان و سه تیم در سوپرلیگ، لیگ برتر و آینده سازان آقایان کشور شرکت کنیم.

وی بیان کرد: در بخش بانوان برای نخستین بار در لیگ آینده سازان و لیگ برتر تیمداری خواهیم کرد ضمن اینکه همین تصمیم را در بخش آقایان داریم.

شهگل اضافه کرد: تمامی تیم‌های استان همدان برای شرکت در لیگ‌های کشوری را از ظرفیت بومی تکمیل می‌کنیم و قصد ما پشتوانه‌سازی مناسب برای کاراته است.

وی خاطرنشان کرد: تمرین آماده‌سازی تیم‌های استان برای حضور قدرتمند در لیگ آینده سازان و لیگ برتر زیرنظر مربیان مجرب در حال انجام است.

وی در خصوص حضور تیم همدان در سوپرلیگ کاراته کشور نیز گفت: تیم رعدپدافند ارتش نماینده استان همدان در سوپرلیگ کشور است و سال گذشته با وجود تیم‌های قدرتمند توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

دبیر هیات کاراته همدان ادامه داد: از زمان روی کار آمدن سیدمهدی وفایی به عنوان رییس هیات کاراته استان همدان، تمامی برنامه‌های تدوین شده به اجرا درآمد و جزو فعال‌ترین هیات‌های کشور به شمار می‌رویم.

وی افزود: استان همدان در میزبانی مسابقات کاراته کشور رکورددار است و توانسته‌ایم بالاتر از سایر استان‌ها قرار بگیریم و این تصمیم با هدف تجربه اندوزی ورزشکاران مستعد استان به همراه مربیان سازنده است.

وی در خصوص اعزام مهدی شهگل به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته در بخش کمیته تیمی قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ قرار است طی روزهای ۳۰ تیر الی یک مرداد امسال در شهر ملاکا کشور مالزی برگزار شود و مهدی شهگل از همدان در ترکیب تیم ملی کشورمان به میدان می‌رود.

استان همدان پنج هزار کاراته کا فعال دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha