نماینده مجلس: گازرسانی و اینترنت روستاهای بهاباد پیگیری می‌شود

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه گازرسانی به برخی مناطق روستایی و آنتن دهی و حل مشکل اینترنت جزو مطالباتی است که با همکاری مسوولان استان در شهرستان بهاباد پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان روز پنجشنبه در جمع مسوولان بهاباد به بررسی مسایل و مشکلات روستاهای دوردست این شهرستان پرداخت و افزود: پیگیری مصوبات مرتبط با جاده بهاباد به چادرملو و حل مشکلات روشنایی و برق رسانی شهرستان در اولویت است و باید اقدام شود.

وی با قدردانی از همکاری و پیگیری مسوولان شهرستان بهاباد که همیشه برای پاسخگویی به مطالبات مردم همت دارند ادامه داد: بررسی طرح های آبرسانی و کشاورزی شهرستان شامل قنوات، استخرهای چند منظوره و صنایع گلخانه‌ای و همچنین مشکلات جاده‌های بین مزارع جزو مطالبات مردم است.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات کارگروه توسعه شهرستان بهاباد و طرح مسایل و مشکلات و اولویت بندی آن ها جزو موارد مهمی است که باید امسال با حضور مسوولان بررسی و پیگیری شود.

نماینده مجلس: گازرسانی و اینترنت روستاهای بهاباد پیگیری می‌شود

صباغیان گفت: خیلی از مسایل و مطالبات مناطق مختلف حوزه انتخابیه در کارگروه‌های توسعه هر شهرستان بررسی و برای برون رفت از مشکلات اقدام می‌شود که تاکنون در ۶ شهرستان زیرپوشش برای خدمت به مردم دارای برکات فراوان بوده است.

همچنین در این نشست فرماندار، امام جمعه و مسوولان بهاباد به طرح دیدگاه‌ها و مشکلات شهرستان اشاره و پیگیری آن را برای حل مسایل خواستار شدند.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha