۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85155631
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سهم ادارات بوشهر برای صرفه جویی در مصرف برق ۴۰ مگاوات اعلام شد

بوشهر- ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با کاهش ساعت کار ادارات پیش بینی شده مصرف برق دستگاه‌های اداری این استان ۴۰ مگاوات کاهش پیدا کند.

غلامرضا حشمتی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: هدف اصلی از کاهش ساعت کار ادارات صرفه جویی حداکثری در مصرف برق و پایداری برق مشترکان است که انتظار می‌رود همگان برای تحقق این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: برای تابستان امسال سهم استان بوشهر از صرفه جویی در مصرف برق ۱۰۰ مگاوات اعلام شده که از این میزان ۴۰ مگاوات سهم دستگاه‌های اجرایی و مابقی باید توسط مشترکان خانگی محقق شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: ۸۰ درصد مصرف برق استان بوشهر مربوط به مشترکان خانگی است که از این میزان عمده آن به دستگاه‌های سرمایشی اختصاص دارد.

حشمتی افزود: انتظار می‌رود مشترکان هم‌استانی در بخش خانگی با سرویس به موقع کولرها، نگه داشتن دمای کولرها روی ۲۴ درجه سانتیگراد و استفاده از دستگاه‌های پرمصرف در ساعت‌های غیرپیک از ساعت ۱۰ شب تا ۱۰ صبح به پایداری برق در استان بوشهر کمک کنند.

وی عنوان کرد: امسال با اجرا طرح سراسری پاداش وزارت نیرو، مشترکان در صورت صرفه جویی می‌توانند تا سقف ۲۰ برابر برق مصرفی خود پاداش دریافت کنند.

حشمتی ادامه داد: مشترکان در صورت مشارکت در طرح سراسری پاداش می‌توانند علاوه بر کمک به پایداری برق، سهم پرداختی خود برای قبض برق را به صفر رسانده و حتی برای دوره‌های آتی بستانکار وزارت نیرو شوند.

با هدف صرفه جویی در مصرف برق ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از شنبه پیش رو تا ۱۵ شهریورماه از ساعت ۶ تا ۱۳ تعیین شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha