۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵
کد خبر: 85155677
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت خمین: حقوق بشر آمریکایی یک دروغ است

خمین - ایرنا - امام جمعه موقت خمین گفت: حقوق بشر آمریکایی یک دروغ است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سید محمد جواد رضوی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خمین، با اشاره به سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی افزود: ۶۶ نفر از مسافران این هواپیما سن کمتر از ۱۳ سال داشتند و ۵۰ نفر آنها بانوان بودند.

وی بیان کرد: آمریکا در همه دوران‌ها برای سرنگونی انقلاب اسلامی تلاش کرده است و برخلاف ترورها و به شهادت رساندن کودکان و زنان ادعای حقوق بشر دارد و هر روز در فلسطین کودکان و جوانان بی‌گناه را می‌کشد.

خطیب جمعه موقت خمین ادامه داد: در زمانیکه مردم سودان در وضعیت اسفناک است، حقوق بشر کجاست؟

حجت‌الاسلام رضوی با اشاره به وقایع در اردوگاه منافقان در آلبانی، افزود: گرگ‌ها به جان هم افتادند و انتقام خون دانشمندان و افراد بی‌گناهی که به دست منافقان به شهادت رسیدند گرفته می‌شود.

وی، به سالروز شهادت شهید صدوقی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار، امام جمعه در تزار انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت خمین بیان کرد: امام خمینی‌(ره) سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی درباره رژیم صهیونیستی هشدار داد و مقام معظم رهبری حدود ۲۰ سال قبل درباره شبیخون فرهنگی هشدار دادند اما جدی گرفته نشد.

حجت الاسلام رضوی، با تبریک عید سعید غدیر اظهار کرد: جشن بزرگی برای روز عید غدیر در زادگاه امام راحل تدارک دیده شده است و شهروندان باید در این جشن حضور پرشور داشته باشند.

وی تاکید کرد: اسلام برای رعایت اخلاق در خانواده و جامعه برنامه دارد و امام خمینی(ره) بر اساس اصول اخلاق اسلامی با اعضای خانواده و افراد دیگر رفتار می‌کرد.

امام جمعه موقت خمین ادامه داد: نسخه نجات‌بخش انسان‌ها در دنیا تقوای الهی است.

۱۰۵ هزار نفر در شهرستان خمین زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha