۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85155724
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قوه قضاییه پیگیر هتک حرمت به ساحت قرآن شود

بوشهر-ایرنا- امام جمعه موقت بوشهر گفت: از دستگاه‌های ذیربط و بویژه قوه قضایی انتظار داریم فارغ از محکومیت اهانت صورت گرفته به کتاب آسمانی خدا، اقدام بازدارنده و موثری برای جلوگیری از تکرار آن لحاظ کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: این اقدام گستاخانه بار دیگر نفوذ و گسترش بیشتر کتاب آسمانی خداوند و تاثیرگذاری آن را نمایان کرده است.

خطیب جمعه بوشهر با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: این کشور بر پایه خون میلیون‌ها مردم بومی خود استوار شده و باید جنایت و تجاوز آمریکا به عمده همسایگانش بخوبی اطلاع رسانی و تبیین شود.

جمالی گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت بسیار مطلوبی برای معرفی چهره واقعی غرب و جهان اسلام است.

وی افزود: امیدآفرینی با ارائه عدد و رقم محقق نمی‌شود و مسئولان برای تحقق این مهم باید با حضور در کف جامعه نسبت به انجام کار میدانی اقدام کنند.

خطیب جمعه بوشهر یادآورشد: امیدآفرینی به معنی واقعی زمانی ایجاد می‌شود که تمامی شهرها و روستاهای جوان بیکار و جویای کاری وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: در حوزه جوانان عملیاتی بودن طرح‌ها نیز بسیار مهم است و باید حلاوت و شیرینی عملکردها در بخش‌های مختلف قابل لمس باشد.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: انتظار می‌رود از فرصت دهه امامت و ولایت برای معرفی واقعه غدیر بیشترین استفاده شود .

جمالی تاکید کرد: در این زمینه می‌طلبد در هفته پیش‌ رو جشن‌های دهه امامت و ولایت با شکوه و منزلتی خاص برگزار و همچنین خطبه غدیر به بهترین نحو ممکن تبیین شود.

وی در ادامه ۱۵ ذی الحجه ولادت امام هادی (ع) را گرامی داشت و خواستار برگزاری جشن‌های باشکوه این مناسبت شد.

جمالی همچنین با گرامیداشت ۱۴ تیرماه روز دهیاری‌ها و شهرداری از دهیاران و شهرداران خواست به موازات کارهای عمرانی در حوزه فرهنگی نیز اقدام‌های لازم و موثری ایفا کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha