دشمن تلاش می‌کند تا انسان از شبکه نورانی توحید و ولایت برکنار بماند

شیراز- ایرنا- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: ما به طور جدی نیازمند درون سازی رفتارهای دینی هستیم. دشمن تلاش می‌کند انسان از شبکه نورانی توحید و ولایت برکنار بماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن قانع، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: اگر کمیت در آموزه‌های دینی ما مورد توجه جدی قرار گرفته، کیفیت عمل به عنوان مغز و باطن اعمال اهمیت بالاتری دارد و لذا مساله درونی ساز رفتار یک فرایند و پروژه بسیار مهم است که توسط دستگاه های فرهنگی باید دنبال شود.
وی ادامه داد: پیروزی بزرگ در چارچوب و قاموس انقلاب اسلامی تربیت اسلامی است و بنابراین هویت بزرگترین هدف آیین مقدس اسلام، مذهب تشییع و حکومت جمهوری اسلامی است.
او اظهار کرد: در این راستا توجه به آنچه که ما را به این مولفه بسیار مهم رهنمون می کند جزو وظایف دستگاه های فرهنگی است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: چشم انداز غلط و انحرافی که جبهه استکبار در نظر گرفته این است که یک فضای حکمرانی ذهنی مجازی را در سراسر دنیا به ویژه جوامع اسلامی ایجاد کند.
حجت الاسلام قانع افزود: نقشه شوم دشمن برای ایجاد شرک فرهنگی و اجتماعی در جوامع این است که یک فضای مدیریت ذهنی مجازی در جوامع ایجاد کند تا یک مدیریت واحد فرهنگی و اجتماعی در میان ملل مختلف رقم بزند که قابلیت مدیریت ذهبی داشته باشد.
وی ادامه داد: پروژه دهکده جهانی که الان آثار آنرا در جهان مشاهده می کنیم، آنچه که رهاورد شوم این پروژه منحوس شیطانی است این است که انسان به تنهایی و خودش واداشته شود و از مبدا و معاد خود جدا شود و از شبکه نورانی توحید و ولایت برکنار بماند.
او اظهار کرد: این گسترش بی مهابای فضای مجازی که مدیریت ذهنی همه مخاطبان خود را به دست دارد سبب می شود که در نهایت ما با انسان های تنها مواجه شویم و لذا اولین پیامد شوم این پروژه منحوس را در خود غرب می بینیم که دامن خودشان را گرفته است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس افزود: نخست تلاش ما بر این است که یک صیانت بینشی و فکری برای آحاد جامعه ایجاد کنیم، دوم در مساله رفتارسازی های اجتماعی گام بردار داریم، سوم رفتارهای دینی را درونی سازی کنیم و ناظر به فطرت های فردی و اجتماعی رفتارهای انسانی را شکل دهیم و چهارم اینکه شبکه های بزرگ مردمی را در جهت تحقق محله همدل و روایت و نشر خوبی ها محقق کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha