نماینده ولی فقیه در لرستان: موج بازگشت به معنویت در جهان رو به افزایش است

خرم آباد- ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در پی اهانت به ساحت قرآن کریم و سوزاندن این کتاب آسمانی در کشور سوئد، گفت: موج بازگشت به معنویت در جهان رو به افزایش است.

به گزارش جمعه شب ایرنا، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی آمده است: هواداران جاهلیت مدرن نشان داده‌اند که جز حرکت در مسیر انحطاط اخلاقی و دشمنی با ارزش‌های الهی، پیامی برای بشریت ندارند.

در این پیام آمده است: قرآن کریم بزرگ معجزه پیامبر اعظم و سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است، کتابی که حقانیت ادیان و پیامبران پیشین را تصدیق کرده و با نزول آن راه صعود بشریت به کمال انسانی اش بعنوان چراغی فروزان برای هدایت بشر تا همیشه تاریخ روشن گردید.

در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: رفتار اسلام ستیزانه و افراطی در آتش زدن آشکار این کتاب آسمانی، چهره زشت صهیونیسم جهانی و در پشت چهره او، پلیس سوئد را آشکار کرد، دفاع پلیس این کشور منحوس از این عمل وقیحانه، جان مسلمانان عالم را به درد آورده و نقطه تاریک دیگری بر دامان رهبران مدعی مذهب، در جهان غرب بر جای گذاشت.

حجت الاسلام شاهرخی در این پیام تاکید کرده است: قطعاً دامن زدن به پدیده اسلام‌ هراسی و اسلام‌ ستیزی به نام آزادی بیان، ناشی از ترسِ نفوذ و گسترش آموزه‌های اسلام عزیز است، که آشکارا با منافع نامشروع نظام سلطه در جهان تعارض دارد.

وی گفته است: در مکتب مقدس اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله)، پیروان تمام ادیان الهی و مقدسات آنها محترم هستند و مسلمانان از توهین به مقدسات آنها نهی شده‌اند، یقینا آتش زدن قرآن کریم نه تنها توهین به اسلام و مسلمین، بلکه توهین به تمام ادیان جهان و پیروان آن است، لذا وظیفه هر انسان آزاده ای است که در برابر این عمل ساکت ننشیند و آن را محکوم نموده، و از عامل یا عاملان آن اعلام برائت نماید.

نماینده ولی فقیه در لرستان از وزارت امور خارجه، سازمان کنفرانس اسلامی، و تمام نهادهای بین المللی خواسته است که با اینگونه اقدامات بطور قاطع برخورد نمایند و از تکرار آن جلو گیری و عاملان این توهین بزرگ را به پای میز محاکمه بکشانند.

وی در خاتمه از آحاد مردم شریف استان لرستان، ائمه جمعه و جماعات، مومنین و نمازگزاران در مساجد، روحانیون و طلاب مدارس علمیه، دانشگاهیان، فرهنگیان، بازاریان و اقشار مختلف، درخواست نموده با شیوه های تاثیر گذار، ابراز نفرت و انزجار خود را از این عمل شیطانی، با برپایی مجالس تکریم قرآن کریم، و سر دادن شعار بر علیه بانیان هتک حرمت قرآن، شدیدا محکوم نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha