۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85156191
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیابانی در بجنورد به نام «شهدای مبارزه با مواد مخدر» نامگذاری شد + فیلم

بجنورد- ایرنا- یکی از خیابان‌های شهر بجنورد، امروز (شنبه) با حضور فرماندار، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی و خانواده معظم شهدا برای نخستین بار در استان به نام «شهدای مبارزه با مواد مخدر» نامگذاری شد.

به گزارش ایرنا، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در آیین نامگذاری این خیابان اظهار کرد: این نامگذاری با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای مبارزه با مواد مخدر استان انجام شد.

ابوالحسن نجفی افزود: نامگذاری خیابانی به نام شهدای مبارزه با مواد مخدر اقدام شایسته‌ای بود که با پیشنهاد به شورای شهر بجنورد مورد موافقت قرار گرفت.

وی ادامه داد: نامگذاری برخی خیابان های فرعی شهر نیز به نام هر یک از شهدای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در دستور کار است.

نجفی با بیان اینکه شهدای مبارزه با مواد مخدر سلامت را به جامعه هدیه کرده اند، گفت: شهدای سرافراز و خانواده محترم آنها دِین خود را در حفظ ارزش‌های اسلامی با اهدا جان ادا کردند و امروز وظیفه ما است به هر روش ممکن یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شهدای مبارزه با موادمخدر از مظلوم ترین شهدا هستند که با سوداگران مرگ مبارزه کرده اند تا از آلودگی افراد جامعه به ویژه جوانان به اعتیاد جلوگیری کنند.

به گزارش ایرنا، خراسان شمالی ۵۳ شهید و ۸۹ جانباز و ایثارگر در عرصه مبارزه با مواد مخدر دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha