دومین حضور موفق دانشگاه خلیج فارس در نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی

بوشهر - ایرنا - رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: این دانشگاه در نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی موسسه آموزش عالی تایمز دومین حضور موفق خود را تجربه می‌کند.

به گزارش ایرنا، محمد مدرسی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار یازدهمین ویرایش رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی موسسه آموزش عالی تایمز اظهار کرد: در این نسخه، ۹۲۸ دانشگاه از ۳۶ کشور و منطقه حضور دارند که از این شمار، ۶۶۹ دانشگاه حائز رتبه شده اند.

وی افزود: نسبت به سال گذشته ۹۹ دانشگاه به این رتبه بندی اضافه شده که کشورهای پاکستان، ایران و ترکیه بیشترین تعداد دانشگاه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

مدرسی ادامه داد: طبق فهرست اعلام شده از سوی موسسه آموزش عالی تایمز، دانشگاه خلیج‌فارس در سال جاری نیز موفق به حفظ جایگاه پیشین خود در نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی شده است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: این موضوع از این لحاظ حائز اهمیت است که هر سال بر تعداد دانشگاه‌های متقاضی برای ارزیابی در این نظام رتبه‌بندی افزوده و رقابت برای حفظ جایگاه دشوارتر می‌شود.

مدرسی اظهار کرد: در تازه‌ترین ویرایش این نظام رتبه‌بندی، دانشگاه خلیج فارس با قرارگیری در دسته امتیازی ۲۳ -۲۷.۲ توانسته است جایگاه ۴۰۱-۵۰۰ منطقه را به خود اختصاص دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha