نخستین گروه حجاج مازندرانی از سرزمین وحی بازگشتند

ساری - ایرنا - مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به بازگشت اولین کاروان حجاج استان از سرزمین وحی، گفت :‌ جا به جایی حجاج مازندرانی در قالب ۱۹ سورتی پرواز از مدینه منوره به سمت فرودگاه شهدای ساری انجام می شود.

سعدالله وطن خواه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :‌ نخستین گروه حجاج مازندرانی ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه امروز وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری می‌شوند.

وی ادامه داد:‌ طبق برنامه اعلامی، عملیات بازگشت حجاج، فشرده‌تر از زمان اعزام خواهد بود و به مدت پنج روز انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های مازندران اظهار داشت :‌ بر اساس برنامه‌های اعلام شده به فرودگاه‌های استان، در روز نخست چهار پرواز و در روز دوم بازگشت پنج پرواز از مبداء مدینه وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری خواهد شد.

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه همه پروازها از شهر مدینه به فرودگاه شهدای ساری انجام می‌شود، گفت باتمهیدات صورت گرفته و برنامه ریزی انجام شده برای انجام بموقع پروازها، امیدواریم در ورود پروازها، تاخیرچندانی نداشته باشیم.

وی افزود: با توجه به فشردگی و تراکم پروازها و حضور همزمان تعداد زیادی از حجاج عزیز در محل ترمینال فرودگاه، از خانواده زائران درخواست می‌شود حتی الامکان، استقبال از حجاج خود را در محلی خارج از فرودگاه برنامه ریزی کنند تا بتوان به حجاج و مسافران خدمات مطلوب تری ارائه کرد.

وطن خواه با بیان اینکه همه تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت حجاج اندیشه شده است، گفت: اعزام زائران مازندرانی به سرزمین وحی امسال بدون تاخیر انجام شد و پیش بینی می‌شود بازگشت حجاج نیز با کمترین تاخیر و حتی بدون تاخیر انجام شود.

اعزام زائران مازندرانی حج تمتع از سوم خرداد ماه از فرودگاه بین المللی شهدای ساری آغاز شده بود و چهار هزار و ۴۰۰ نفر در قالب ۳۰ کاروان از این فرودگاه عازم مدینه منوره شده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha