نایب‌قهرمان تور جهانی تنیس: در ایران به دنبال بالا بردن رنک خودم هستم

تهران- ایرنا- نایب‌قهرمان تور جهانی تنیس درباره ادامه روند حرفه‌ای خود گفت: من به دنبال بازی‌های سطح بالاتر مثل شرکت در فیوچرز هستم و پس از مدتی که در ایران بتوانم به رنک خوبی برسم برای این مسابقات خواهم رفت.

ماندگار فرزامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص سطح مسابقات تور جهانی تنیس و کسب نائب قهرمانی در این رقابت‌ها، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم نتیجه خوبی را در هفته اول کسب کنم. سطح مسابقات خیلی خوب بود و از کشورها ترکیه، روسیه، قزاقستان، مصر و خیلی کشورهای دیگر حضور پیدا کردند. امیدوارم که بتوانم در هفته دوم مقام اول را کسب کنم و آرزوی موفقت برای همه هموطنانم دارم.

وی ادامه داد: حدود ۸ سال است که دارم تنیس بازی می‌کنم و امسال در ایران توانستیم میزبانی‌های خیلی خوبی را با گریدهای بالا بگیریم. از فدراسیون تشکر می‌کنم که با گرفتن این میزبانی‌ها به ما کمک کرد که رنک جهانی خودمان را بالا ببریم.

نائب قهرمانی تور جهانی تنیس درمورد ادامه روند حرفه‌ای خود عنوان کرد: من در تلاشم که رنک خودم را بالاتر ببرم و پس از آن به سراغ بازی‌های بین المللی می‌روم. من به دنبال بازی‌های سطح بالاتر مثل شرکت در فیوچرز هستم و پس از مدتی که در ایران بتوانم به رنک خوبی برسم برای این مسابقات خواهم رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha