اردوی مشترک تنیسورهای کشورمان با تیم روسیه پیش از دیویس کاپ

تهران- ایرنا- ملی‌پوشان تیم ملی تنیس ایران پیش از اعزام به سریلانکا، اردوی مشترکی را با تیم روسیه برگزار کردند.

به گزارش ایرنا، اردوی مشترک تنیسورهای کشورمان با ۴ بازیکن روسی روزهای ۸ تا ۱۳ تیرماه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. تیم ملی که خود را برای حضور در دیویس کاپ ۲۰۲۳ سریلانکا آماده می‌کند، اردوی آمادگی خود را از اول تیر آغاز کرد.

سینا مقیمی ملی‌پوش تنیس کشورمان در خصوص این اردوی مشترک گفت: چند روز اردوی تدارکاتی داشتیم و فشار خوبی روی ما آمد و توانستیم با چند بازیکن روسی، رقابت خوبی داشته باشیم. نکته مثبت این اردوی انعطاف‌پذیری آن بود که با شرایط هر یک از بچه‌ها تمرین‌های خاصی نیز داده شد و امیدوارم در زمان کوتاهی که تا مسابقات سریلانکا داریم بتوانیم آمادگی مناسبی را کسب کنیم. حضور بازیکنان خارجی هرچقدر بیشتر باشد، نتیجه خوبی برای ما خواهد داشت و این مهم نیست که با عنوان اردو باشد یا مسابقات فیوچرز.

امیرحسین بادی بازیکن با تجربه تیم ملی نیز اظهار کرد: ۱۰ روز در باشگاه انقلاب اردو داشتیم که در چهار روز آن تیم روسیه به ما اضافه شد و با هم تمرین کردیم. بازیکنان خوبی در تیم روسیه بودند و حضورشان برای ما موثر بود زیرا هرچقدر تعداد بازی‌های ما افزایش پیدا کند، می‌توانیم آمادگی بازیکنان را بالاتر ببریم. من سال هفتم یا هشتم است که در تیم ملی بازی می‌کنم و به نظرم در حال حاضر یکدست‌ترین تیم را امسال داریم و می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم. میزبانی‌های ایران خیلی عالی بود.

سامیار الیاسی نیز از تجربه و توان بازیکنان روسی که با تلاش فدراسیون به اردوی مشترک با ایران آمده بودند تقدیر کرد و گفت: همه چیز در اردو خیلی خوب بود و روسیه تیم جوان و با رتبه بالایی داشت که روی آمادگی ما بسیار تاثیر گذار بود.

تیم ملی تنیس اواخر تیر ماه و چند روز پیش از آغاز دیویس کاپ راهی سریلانکا خواهد شد و طبق برنامه تمرین دهند جوکوویچ با حضور در کلمبو (پایتخت سریلانکا) ملی‌پوشان کشورمان را تمرین خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha