۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85157539
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف کالای قاچاق ۶ میلیارد ریالی در زنجان

۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبر: 85157539
کشف کالای قاچاق ۶ میلیارد ریالی در زنجان

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۷۰ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه و سه دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان‌های ایجرود و خدابنده خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ ایرج خانی پور روز یکشنبه با بیان این مطلب، افزود: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران مبنی بر حمل کالای قاچاق با یک دستگاه خودروی سواری سمند (شوتی) و یک دستگاه خودرو وانت مزدا مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل مبارزه با کالای قاچاق شهرستان های خدابنده و ایجرود استان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای خدابنده - بیجار و بیجار - زنجان ۲ خودروی اعلامی را پس از رویت با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی سمند، ۷۰ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه خارجی و از خودرو وانت مزدا نیز تعداد سه دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده که تحت رسیدگی است.


دستگیری هشت خرده فروش مواد مخدر
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از اجرای طرح عاصفات در شهرستان ایجرود و دستگیری تعداد هشت خرده فروش مواد مخدر و پنج معتاد متجاهر خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی راد اظهار داشت: طرح عاصفات در نقاط مختلف شهرستان ایجرود به اجرا درآمد که با دستگیری معتادان متجاهر مقدار ۱۱۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، ناامن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت است و اجرای این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.

دستگیری ۷۴ سارق و کشف ۳۳ فقره سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: با اجرای طرح زاجرات ۷۴ سارق با ۳۳ فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ داود مرسلی اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت عمومی طرح زاجرات طی سه روز گذشته در سطح شهرستان زنجان به اجرا درآمد.

وی افزود: این طرح با رویکرد امنیت پایدار و مقابله با سارقان، متهمان تحت تعقیب، عاملان حمل و توزیع مواد مخدر و اخلالگران امنیت اقتصادی در نقاط مختلف شهرستان زنجان به اجرا درآمد.

سرهنگ مرسلی ادامه داد: ماموران انتظامی در اجرای این طرح علاوه بر کشف ۳۳ فقره سرقت و توقیف ۲۴ دستگاه خودرو و موتور سیکلت به دستگیری ۷۴ نفر سارق و متهمان تحت تعقیب جرائمی از جمله سرقت، کلاهبرداری، جرائم سایبری، نزاع و درگیری، حمل سلاح سرد و قدرت نمایی، حمل و نگهداری مواد مخدر، اخلال در نظم و آسایش عمومی، شرارت و تخریب اموال عمومی نیز موفق شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha