۴ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۲۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85151417
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

توقیف موتورسیکلت پنج میلیارد ریالی قاچاق در زنجان

زنجان- ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش یکشنبه شب پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ محمد مهدیخانی با اعلام این مطلب افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر با انجام بررسی های تخصصی و اشراف اطلاعاتی از وجود موتورسیکلت سنگین قاچاق در یکی از مناطق حاشیه ای شهر ابهر اطمینان حاصل کردند.

وی ا اضافه کرد: پس از هماهنگی قضایی ماموران در بازرسی از محل مورد نظر، یک دستگاه موتورسیکلت یکهزار سی سی سنگین به ارزش پنج میلیارد ریال را کشف کردند.

این مسوول ادامه داد: موتورسیکلت مذکور به دلیل فقدان جوز تردد و قاچاق، توقیف و مالک هم که در امر خرید و فروش موتورسیکلت های سنگین قاچاق فعالیت داشت دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه تردد موتورسیکلت های سنگین غیرقانونی است و مالکان باید مجوز تردد از پلیس دریافت کنند از شهروندان خواست در صورت مشاهده و ایجاد مزاحمت از سوی این گونه موتورسیکلت ها در سطح خیابان های شهر، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۷ میلیاردی شکلات قاچاق

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز از کشف ۴ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم انواع شکلات خارجی قاچاق در زنجان، به ارزش هفت میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ ایرج خانی پور افزود: به دنبال اخبار واصله مبنی بر حمل کالای مظنون به قاچاق با یک دستگاه خودروی کامیون، مراتب در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از هماهنگی قضایی، حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در اتوبان تبریز - زنجان خودرو اعلامی، متوقف و در بازرسی از آن انواع شکلات خارجی قاچاق کشف و ضبط و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha