سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی منصوب شد

تهران- ایرنا- وزیر جهادکشاورزی در حکمی «فاطمه زارعان بنی‌اسدی» را به عنوان سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت جهادکشاورزی، «محمدعلی نیکبخت» در حکمی «فاطمه زارعان بنی‌اسدی» را به عنوان سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی منصوب کرد، به این ترتیب وی نخستین بانویی است که این مسوولیت را در این وزارتخانه بر عهده می‌گیرد.

در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ضمن معارفه زارعان به عنوان سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، از تلاش‌های «علیرضا رضازاده» رئیس پیشین این مرکز تقدیر شد.

وزیر جهادکشاورزی گفت: رضازاده برای خدمت در سنگری مهم‌تر، از مجموعه وزارتخانه جدا شد و البته مرکز روابط‌عمومی هم‌چنان به راهنمایی او نیازمند است.

وی افزود: با توجه به سوابق و تجربیات زارعان و همکاری خانواده روابط‌عمومی، کارها به نحو مطلوب پیش خواهد رفت و پشتیبانی وزیر بیش از پیش ادامه خواهد یافت.

نیکبخت خاطرنشان‌کرد: رسانه در تعاملات امروز دنیا حرف نخست را می‌زند و من نیز به اهمیت آن واقفم، به یقین روابط‌عمومی نقش مهندسی ارتباطات وزارتخانه را بر عهده دارد و امیدوارم در این دوره با انسجام بیشتر بتوانیم وزارتی در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم.

گفتنی است؛ «فاطمه زارعان بنی‌اسدی» پیش از این معاونت رسانه‌ای مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی را بر عهده داشت،. مدیریت روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی کشور و اقدامات و فعالیت‌های موثر رسانه‌ای از جمله سردبیری در رسانه‌های مختلف، بخشی از مسوولیت‌های وی در طول ۲۵ سال حضور در عرصه‌های مختلف مدیریتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha