بیش از ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف و توقیف شد

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: ماموران انتظامی این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته موفق به کشف ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان شدند.

سرهنگ «ایمان مرادی» روز یکشنبه به ایرنا افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی حین کنترل محورهای مواصلاتی و پایانه مرزی خسروی به چند دستگاه خودرو سواری و موتورسیکلت مشکوک و جهت بازرسی آنها را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی های صورت گرفته از وسایل نقلیه مذکور در مجموع مقدار ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق شامل گازوئیل و بنزین به ارزش ۳۲۴ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: در این رابطه سه دستگاه خودرو سواری و چهار دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شدند.

کشف اسکناس خارجی قاچاق در قصرشیرین

وی اظهار کرد: همچنین ۳۸۱ قطعه اسکناس خارجی قاچاق در شهرستان قصرشیرین به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون ریال توسط ماموران انتظامی کشف و توقیف شد.

سرهنگ مرادی ادامه داد: در پی دریافت اطلاعاتی از شهروندان مبنی بر نگهداری ارز قاچاق توسط فردی به هویت معلوم، پیگیری موضوع به ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قصرشیرین محول شد.

وی گفت: در این راستا پس از هماهنگی با مقام قضایی منزل مسکونی فرد یاد شده مورد بازرسی قرار گرفت و در نتیجه تعداد ۳۸۱ قطعه انواع اسکناس خارجی قاچاق کشف و در این زمینه پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می شود.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha